استاندار خراسان رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد
سرخط خبرها

پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به مناسبت عید نوروز | آغاز سال جدید، سرآغاز دیگری برای کوشش، همت و خدمت

  • کد خبر: ۲۱۸۲۲۴
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به مناسبت عید نوروز | آغاز سال جدید، سرآغاز دیگری برای کوشش، همت و خدمت
شورای اسلامی شهر مشهد مقدس مشهد فرارسیدن بهار 1403 و نوروز را تبریک گفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصارِ
یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهارِ
یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوالِ
حَوِّلْ حَالَنا إِلی أَحْسَنِ الْحالِ

نوروز و فرارسیدن بهار طبیعت، موسم شادابی، طراوت و زدودن غبارهاست و باید تلاش کنیم این شادابی، طراوت و غبارزدایی را در جان و دل‌مان رقم بزنیم.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، آغاز سال نو و نوروز باستانی را که با روز‌های پُربرکت ماه مبارک رمضان مصادف شده است، به همه هموطنان عزیز به خصوص زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی (ع) تبریک و شادباش عرض می‌نماید.

از «مشهدالرضا (ع)، جهانشهر برکت و کرامت»، سالی توأم با عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران آرزو می‌کنیم و سلامتی، آسایش و موفقیت تک تک ایرانیان را از درگاه الهی خواستاریم.

خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق داد در سال ۱۴۰۲، در خدمت مردم خوب‌مان باشیم. به فضل پروردگار، در این سال، اقدامات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری انجام شد و برخی از طرح‌ها و پروژه‌های مدنظر نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به بهره‌برداری رسیدند.

آغاز سال جدید را سرآغاز دیگری برای کوشش، همت و خدمت محسوب می‌کنیم و خود را موظف می‌دانیم با درس گرفتن از تجربه‌های گذشته، بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت مشهدالرضا (ع) حرکت نماییم.

هم‌چنین، با توجه به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب، از ظرفیت‌های متنوع شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد مقدس بهره ببریم و به بهترین وجه، در راستای تحقق اهداف این نامگذاری گام برداریم.

امیدواریم در سال جدید، با عنایت خداوند مهربان و لطف ولی نعمت‌مان حضرت رضا (ع)، شهری آبادتر و زیباتر داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->