اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: دوره ششم شورا نیاز به هفت ساله شدن ندارد، این یک مطالبه مردمی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند
سرخط خبرها

پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به مناسبت عید نوروز | آغاز سال جدید، سرآغاز دیگری برای کوشش، همت و خدمت

  • کد خبر: ۲۱۸۲۲۴
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به مناسبت عید نوروز | آغاز سال جدید، سرآغاز دیگری برای کوشش، همت و خدمت
شورای اسلامی شهر مشهد مقدس مشهد فرارسیدن بهار 1403 و نوروز را تبریک گفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، پیام تبریک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصارِ
یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهارِ
یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوالِ
حَوِّلْ حَالَنا إِلی أَحْسَنِ الْحالِ

نوروز و فرارسیدن بهار طبیعت، موسم شادابی، طراوت و زدودن غبارهاست و باید تلاش کنیم این شادابی، طراوت و غبارزدایی را در جان و دل‌مان رقم بزنیم.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، آغاز سال نو و نوروز باستانی را که با روز‌های پُربرکت ماه مبارک رمضان مصادف شده است، به همه هموطنان عزیز به خصوص زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی (ع) تبریک و شادباش عرض می‌نماید.

از «مشهدالرضا (ع)، جهانشهر برکت و کرامت»، سالی توأم با عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران آرزو می‌کنیم و سلامتی، آسایش و موفقیت تک تک ایرانیان را از درگاه الهی خواستاریم.

خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق داد در سال ۱۴۰۲، در خدمت مردم خوب‌مان باشیم. به فضل پروردگار، در این سال، اقدامات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری انجام شد و برخی از طرح‌ها و پروژه‌های مدنظر نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به بهره‌برداری رسیدند.

آغاز سال جدید را سرآغاز دیگری برای کوشش، همت و خدمت محسوب می‌کنیم و خود را موظف می‌دانیم با درس گرفتن از تجربه‌های گذشته، بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت مشهدالرضا (ع) حرکت نماییم.

هم‌چنین، با توجه به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب، از ظرفیت‌های متنوع شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد مقدس بهره ببریم و به بهترین وجه، در راستای تحقق اهداف این نامگذاری گام برداریم.

امیدواریم در سال جدید، با عنایت خداوند مهربان و لطف ولی نعمت‌مان حضرت رضا (ع)، شهری آبادتر و زیباتر داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->